Veel gestelde vragen

1. Hoe kan ik een reis reserveren bij Andalusien Rundreise?

U kunt ons uw reserveringsaanvraag versturen via het contactformulier, of ons te bellen via de telefoon. Onze afdeling reserveringen is van maandag t/m vrijdag tussen 10:00 - 20:00 uur en zaterdag tussen 10:00 - 14:00 uur beschikbaar.

2. Hoe weet ik of mijn reservering bevestigd is?

U zult een email ontvangen met de bevestiging van uw reservering en de bijhorende betaalverzoek. Wij verzoeken u om deze email aandachtig door te lezen. Uw reservering is definitief.

3. Ik zou graag iemand een reis cadeau willen geven. Kan ik reserveren voor iemand anders?

Ja. Gelieve ons hiervoor uw persoonlijke en de gegevens va de personen die mee zullen reizen door te geven. De verzoeker van de reis zal een betaalverzoek ontvangen.

4. Welke betalingsmogelijkheden zijn er?

Na ontvangst van het betaalverzoek kunt u kiezen of u de reis wenst te betalen via een overschrijving of creditcard (Mastercard, VISA). Bij reservering tot vier weken voor de vertrekdatum wordt er een vooruitbetaling van 20% verzocht. De rest dient betaald te worden 30 dagen voor uw vertrek.
Reserveringen binnen een termijn korter dan 30 dagen voor de vertrekdatum zijn onderworpen aan een onmiddellijke betaling op het moment van de bevestiging.

5. Wanneer en hoe ontvang ik mijn reisdocumenten?

De documenten worden verzonden ongeveer 21 dagen voor de vertrekdatum, na ontvangst van de resterende bedrag.
Afhankelijk van de overeenkomst kunnen de reisdocumenten ook ter plaatse geleverd worden (autoverhuurbedrijf of hotel).

6. Kan ik mijn reis ter plekke betalen?

Helaas is het niet mogelijk om ter plaatse te betalen.

7. Wat is een voucher?

Een voucher is uw bon voor het hotel, huurauto of andere gereserveerde activiteiten en is onderdeel van de reisdocumenten die u ontvangt voor de reis. Dit is o.a. een betalingsbewijs en moet ter plaatse worden overhandigd of aangetoond.

8. Wat zijn de betaalvoorwaarden?

Een aanbetaling van 20% van de totale prijs op het moment van de bevestiging van de reis. De rest dient in 30 dagen voor de vertrekdatum betaald te worden.

9. Ontvang ik een aparte betaalverzoek voor de betaling van het resterende bedrag?

Nee, gelieve dan automatisch het bedrag over te schrijven in de laatste 30 dagen voor de vertrekdatum. Gelieve rekening te houden met het feit dat u indien u het volledige bedrag voor uw reis niet betaald heeft, u dan geen recht heeft op de reisdiensten.

10. Wat als ik niet betaal binnen het betaaltermijn?

In dit geval zult u een herinnering ontvangen waarin u verzocht wordt om onmiddellijk de betaling uit te voeren.

Páginas